Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, ο γιος του Γιώργου Γερολυμάτου! – Τι δήλωσε ο δικηγόρος του, Λάμπρος Μπρέανος! (ΒΙΝΤΕΟ)

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι


Ελεύθερος, με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα, αφέθηκε ο γιος του γνωστού τραγουδιστή Γιώργου Γερολυμάτου, Αλέξανδρος, μετά την πολύωρη απολογία του στον ανακριτή.
Ο Αλέξανδρος Γερολυμάτος, που μαζί με τον πεθερό του και άλλο ένα άτομο κατηγορούνταν για τη σύσταση εγκληματικής οργάνωσης που στόχο είχε την εκβίαση μεσιτών ακινήτων εργολάβων κατοικιών αλλά και αγοραστών, πέρασε σήμερα το πρωί το κατώφλι του ανακριτή.
Τελικά ο γιος του τραγουδιστή αφέθηκε ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης από τη χώρα, την εμφάνιση του δύο φορές το μήνα στο αστυνομικό τμήμα και εγγυοδοσία τριών χιλιάδων ευρώ.
Ελεύθερος αφέθηκε και ο πεθερός του Αλεξάνδρου Γερολυμάτου. Η ανάκριση πάντως συνεχίζεται προκειμένου να φωτιστούν όλες οι άγνωστες πτυχές της υπόθεσης, ενώ από τους τρεις συλληφθέντες προφυλακίστηκε μόνο το άτομο που φέρεται να τηλεφωνούσε στα θύματα και να τα εκβίαζε με τη σωματική ακεραιότητα τόσο των ίδιων όσο και των παιδιών τους, προκειμένου να τους αποσπάσει χρήματα.
«Ο πελάτης μου δεν είχε καμία συμμετοχή στις πράξεις που του καταλόγισαν. Η ανάκριση συνεχίζεται. Δεν είχε καμία γνώση για τα περιστατικά. Του επιβλήθηκε τυπικά ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης από τη χώρα έως ότου ολοκληρωθεί η ανάκριση», λέει ο δικηγόρος του Αλεξάνδρου Γερολυμάτου, Λάμπρος Μπρέανος.
Νωρίτερα, είχε μιλήσει για τη σύλληψη του γιου του ο Γιώργος Γερολυμάτος ο οποίος έκανε λόγο για παρεξήγηση.
«Αυτή τη στιγμή ο γιος μου είναι ήδη στον ανακριτή και πιστεύω ότι είναι άδικα μπλεγμένος και θα ξεκαθαριστεί το τοπίο. Έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη. Είναι μια υπόθεση που δεν έχει καμία σχέση με το χαρακτήρα του γιου μου. Ο γιος μου είναι παντρεμένος και έχει γυμναστήριο όπου εκεί μέσα πηγαίνουν διάφοροι και γυμνάζονται ακόμα και μπράβοι.Στον πεθερό του γιου μου χρωστούσαν κάποια χρήματα και εκείνος γνώρισε έναν μπράβο μέσα από το γυμναστήριο του παιδιού μου και του είπε:»επειδή είναι κάποιος που μου χρωστάει λεφτά δεν πας να τον εκφοβίσεις να μας δώσει κανένα χιλιάρικο «.Κάτι τέτοιο έγινε και έχει γίνει ολόκληρο φούσκωμα. Και αυτός ο μπράβος αντί να πάει να του πει δώσε κανένα χιλιάρικο στον άνθρωπο που τα χρωστάς , πήγε και του έκαψε το αυτοκίνητο .Και έγινε χαμός. Έτσι έχουν γίνει τα πράγματα».
gerolymatos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου