Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

ΝΕΑ ΘΡΑΣΥΤΑΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΕΒΑ././..!! ΠΗΓΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ... ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ...!!!

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΟ ΠΡΟΛΟΓΟ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΒΑΤΥΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΚΟΥΝΕΒΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΟΙΡΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΛΑΓΚΑΡΝΤ... ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΥΝΕΒΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΣΑ... ΚΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ! ΔΙΠΛΟ "ΑΤΟΥ" ΔΗΛΑΔΗ... ΠΑΜΕ:

• Η επίθεση των ΜΜΕ έρχεται οκτώ χρόνια μετά την επίθεση με το βιτριόλι. Πώς νιώθετε γι’ αυτό;

Φυσικά νιώθω άσχημα. Τα ΜΜΕ, ορισμένα από αυτά, αντέδρασαν σαν να μην ήξεραν τίποτα, σαν να μην υπάρχει ένα παρελθόν οκτώ χρόνων. Σαν να άκουσαν πρώτη φορά την ύπαρξή μου. Τα χρήματα δηλώνονται από την πρώτη στιγμή που έγινα ευρωβουλευτής, ήταν τα πάντα γνωστά σε όσους ενδιαφέρονταν.

Είναι επίσης περίεργο που αυτό συνέβη λίγο μετά τη δήλωση που έκανα, με αφορμή τη σύλληψη υπόπτου για ανάλογη επίθεση, ότι θα ζητήσω να ξανανοίξει ο φάκελος για την επίθεση εναντίον μου.

• Ποια είναι η γνώμη σας γι’ αυτά τα μέσα και τον τρόπο που λειτουργούν;

Δεν θέλω να κρίνω τα ΜΜΕ. Είναι δουλειά τους να ελέγχουν τα δημόσια πρόσωπα, τα μέλη της κυβέρνησης, τους βουλευτές και τους ευρωβουλευτές. Αλλά εδώ νομίζω ότι κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να βγάλουν ένα μένος εναντίον μου. Εδειξαν μίσος κι εμπάθεια. Οι δημοσιογράφοι όφειλαν να ξέρουν για τα χρήματα αυτά, το πώς συγκεντρώθηκαν και για πού προορίζονταν. Τα έχω πει δεκάδες φορές σε συνεντεύξεις.

• Ανάμεσα σε πολλά, σας εγκαλούν και γιατί δεν έχετε καταθέσεις στην Ελλάδα.

Οι καταθέσεις είναι εκεί που χρειάζονται τα χρήματα. Εχω δύο λογαριασμούς στην Ελλάδα, στη Γαλλία, όπου εγκαταστάθηκα για τις θεραπείες και για τα χειρουργεία, στις Βρυξέλλες όπου είμαι ευρωβουλευτής, στη Βουλγαρία τα χρήματα βρίσκονται σε ελληνική τράπεζα.

• Μετά την επίθεση αναπτύχθηκε γύρω σας ένα πολύ μεγάλο κίνημα αλληλεγγύης.

Ισως κάποια στιγμή πρέπει να δείξω τα βιβλιαράκια με τις χιλιάδες καταθέσεις που έκαναν χιλιάδες άνθρωποι, από μαθητές στην Ελλάδα μέχρι συνδικάτα στην Ευρώπη. Μπορεί τελικά αυτό να είναι που ενοχλεί. Η αλληλεγγύη των ανθρώπων, χάρη στην οποία σήμερα είμαι ζωντανή και δραστήρια. Εχω κάνει 31 εγχειρήσεις, αρκετές από αυτές χωρίς κάλυψη από τα ασφαλιστικά ταμεία, με έξοδα από τον λογαριασμό αλληλεγγύης.

Είναι δαπάνες χιλιάδων ευρώ κάθε φορά - συνολικά πάνω από 200.000 ευρώ. Κι έχω αρκετές ακόμη επεμβάσεις, κάποιες πολύ εξειδικευμένες, που η δουλειά μου στο Ευρωκοινοβούλιο δεν μου επιτρέπει να γίνουν τώρα. Θέλω όμως για μία ακόμα φορά να πω ένα «ευχαριστώ». Στην επίθεση που δέχτηκα και αυτή τη φορά, χιλιάδες άνθρωποι στάθηκαν δίπλα μου κι έδειξαν και πάλι την αλληλεγγύη τους. Επιβεβαίωσαν ότι η αλληλεγγύη και η ανθρωπιά είναι στην κουλτούρα της Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου