Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

Στο στόχαστρο του υπ. Οικονομικών οι κάτοχοι ΙΧ με πινακίδες «αντίκας»

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι
Στο στόχαστρο του υπουργείου Οικονομικών έχουν εισέλθει αυτή τη φορά οι ιδιοκτήτες παλαιών αυτοκινήτων οι οποίοι φαίνεται πως τα κυκλοφορούν κανονικά στη χώρα μας μη έχοντας καταβάλλει

Τέλη Ταξινόμησης αλλά ούτε τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας με την αιτιολογία ότι είναι αντίκες...
Ωστόσο σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών μόλις οι 260 κάτοχοι παλαιών αυτοκινήτων τηρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει η σχετικά νομοθεσία ενώ οι υπόλοιποι 3.940 ιδιοκτήτες απλά τα κυκλοφορούν στους δρόμους όποτε επιθυμούν χωρίς όμως να έχουν καταβάλλει τους σχετικούς φόρους που προβλέπει η νομοθεσία για τα επιβατηγά ΙΧ...

Ειδικότερα τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών το αργότερο μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή πρέπει να έχουν ενημερωθεί για τον ακριβή αριθμό των ιδιοκτητών που έχουν στην κατοχή τους κάποια αντίκα ενώ σύμφωνα με πληροφορίες στη χώρα μας έχουν εκδοθεί 3200 πινακίδες από την ΦΙΛΠΑ και περίπου 2.000 από την ΕΛΠΑ αντίστοιχα. Ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν στα χέρια τους στελέχη του υπουργείου Οικονομικών μόνο τα 260 οχήματα από τα 5.200 που κυκλοφορούν στη χώρα μας τηρούν τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος του 1971!

Οι υπόλοιποι κάτοχοι παλαιών (όχι και τόσο θα λέγαμε) αλλά και πανάκριβων μοντέλων μεταξύ των οποίων Ferrari, Porsche, Jaguar, Mercedes, BMW, κ.ά. Απλά τα χρησιμοποιούν για τις καθημερινές τους μετακινήσεις ή για τις νυχτερινές τους εξόδους και εκδρομές χωρίς να έχουν καταβάλει φόρους (τελωνείο) κατά την εισαγωγή τους στη χώρα μας αλλά ούτε πληρώνουν ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας.
Ο νόμος...

Σύμφωνα με το νόμο του 1971 οι πινακίδες τύπου αντίκας εκδίδονται για συγκεκριμένο σκοπό ο οποίος είναι η συμμετοχή των οχημάτων σε ράλι ενώ παρέχεται και η διευκόλυνση στους κατόχους να τα δοκιμάζουν μετά από επισκευές. Σύμφωνα με το νόμο λοιπόν μόλις 260 οχήματα από τα 5.200 που διαθέτουν πινακίδες κυκλοφορίας “αντίκας” έχουν τρέξει σε κάποιο αγώνα ενώ τα υπόλοιπα απλά κυκλοφορούν στο δρόμο όποτε επιθυμεί ο κάτοχός τους. Αλλωστε ποιος αστυνομικός της τροχαίας θα σταματήσει ένα όχημα αντίκα για έλεγχο αλλά ακόμη και αυτό να γίνει ο ιδιοκτήτης τους απλά θα αποκριθεί πως το οδηγεί στο συνεργείο για επισκευή...

Πάντως για να προμηθευτεί κάποιος πινακίδα αντίκας θα πρέπει το όχημά του να έχει συμπληρώσει τα 30 έτη ενώ πριν 2 χρόνια οι προϋποθέσεις έκδοσης τέτοιου είδους πινακίδας ήταν μόλις 25 έτη!

3 σχόλια :

  1. Φίλοι μου κάνετε λάθος μεγάλο στις "διαπιστώσεις" σας και δεν κατέχετε σωστά το θέμα ! Και ΚΑΝΕΙΣ νόμος δεν υπήρχε το... 1971. Τα πιο πολλά από τα αυτοκίνητα που έχουν ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, έχουν πληρωσει ΑΓΡΙΟ τελωνείο, φόρους, τέλη ταξινόμισης κλπ κλπ ! Και μετά από τα 30 χρόνια κατέθεσαν την κρατική άδεια και τις πινακίδες και έβγαλαν ιστορική. Και πληρώνουν ασφάλεια μειωμένη και όχι τέλη κυκλοφορίας διότι κυκλοφορούν ελάχιστα! Μην γράφετε λοιπόν άλλες ανοησίες και ότι ακούτε στα καφενεία διότι ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ !!! Στη διάθεση σας στο 6973 800001.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΙ ΑΝΑΡΤΑΤΕ !!!
    -------------------------------------------
    George Tsalios Γεια σας και Χρονια Πολλα σε ολους ... Επιτρεψτε χωρις να παρεξηγηθω να πω οτι διαβαζω πολλα ασχετα εδω μεσα... 1]Οι αριθμοι που λεει η αναρτηση ειναι βλακειες και δεν ειναι αληθεις .. 2] Αναφερει ΦΙΛΠΑ και ΕΛΠΑ που εκδιδουν πινακιδες και ξεχασε την ΕΟΕΕ 3] ο τριψηφιος αριθμος των νομιμων αυτοκινητων ειναι μονο για να γελαμε 4] Ειναι γνωστο σε οσους ασχολουνται οτι το Υπουργειο Οικονομικων δεν εχει ασχοληθει και μερικοι λεφταδες που πηγαν και ζητησανε ηλεκτρονικο παραβολο για ημερησια κυκλοφορια , εκδιωχτηκαν απο τον φωταγωγο... Σταματηστε ολο την ιδια και την ιδια καραμελα δηθεν οτι ηταν η αιτια της ΚΥΑ η διαμαχη μεταξυ δυο φορεων , οταν οι ιδιοι φορεις δεν καταγγελουν κατι τετοια δημοσια... Εσεις ειστε οι εκπροσωποι τους ? ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ? Οσοι ειστε χρονια στο χομπυ , σας θυμιζω καποια διαμαχη στον χωρο και καποια δημοσιευματα ασχετου δημοσιογραφου που ανεφερε αυτους τους ιδιους αριθμους .. Ο ιδιος ασχετος που συνεχιζει να μη θελει να μαθει ξαναχτυπησε και παλι ..... Ας μαθει λοιπον οτι συνολικα τα κλασσικα αυτοκινητα ειναι πανω απο 15000 τουλαχιστον ....Προτεινω.Να βρεθει ο δημοσιογραφος και να το αναιρεσει διαφορετικα πρεπει να μηνυθει απο ολους μας γιατι ειναι τουλαχιστον βλακωδες να πιστευει καποιος οτι μονο 260 αυτοκινητα ειναι νομιμα...αχαχαχαχαχαχα Δηλαδη ολοι οι αλλοι ειμαστε παρανομοι ..ΤΕΛΟΣ αν δεν ανασκευασει τα γραφομενα θα δημοσιευσω τα παραπανω δημοσιευματα και το ονομα του δημοσιογραφου οπως και του πλουσιου που ειχε αλλον καημο ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν γνωρίζω ποιος μπακάλης έγραψε αυτο το αρθρο. Ουτε μια σωστη κουβεντα. Τι εγινε η ΕΟΟΕ που εχει εκδώσει τις περισσότερες ιστορικές πινακίδες ( περισσότερες απο ΦΙΛΠΑ και την πρώην ΕΛΠΑ ?) Οσο για τους αριθμούς που αναφέρει ειναι αρες μαρες...Μάλλον για μπρόκολα μιλαει ....Θα πρότεινα , εαν θέλετε το έντυπο σας να μην ειναι για αντικατάσταση του χαρτιού υγείας στην τουαλετα, οι αρθρογράφοι να ελέγχουν και επιβεβαιώνουν τι γράφουν. Και κυρίως εύχομαι ο/η αρθρογραφος να μην ειναι και οργανο ταξης, διοτι με τοση αγνοια νομων ειναι τουλαχιστον επικινδυνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή