Σάββατο 14 Απριλίου 2018

Αγάντα παλίκαρε ΛΙΓΑ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΤΟΥΣ !!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΘΑ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ: ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤ ΕΠΕΙΔΗ ΔΙΕΤΑΞΕ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΟΔΗΓΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ "ΜΚ" ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ"! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ; ΝΤΡΟΠΗ!
Διαβάστε την παρακάτω καταγγελία που κάνει ο ίδιος ο εικονιζόμενος...αρχιφύλακας Γ. Σπυρόπουλος και...τραβήξτε τα μαλλιά της κεφαλής σας με όσα συμβαίνουν σε αυτό τον τόπο! Ενδεχομένως να δούμε να διώκονται σωρηδόν οι Έλληνες που τολμούν να υποστηρίζουν ότι η Μακεδονία είναι μία και Ελληνική!

"Μια νέα εις βάρος μου υπόθεση ήρθε να προστεθεί στις παρελθοντικές διώξεις!
Συγκεκριμένα εκτελώντας την υπηρεσία μου ως επικεφαλής εποχούμενης περιπολίας της Ελληνικής Αστυνομίας, του Αστυνομικού τμήματος Χερσονήσου, σταμάτησα προς διενέργεια ελέγχου όχημα το οποίο έκρινα προς ηταν για έλεγχο!
Το όχημα οδηγούσε πολίτης Σκοπίων, είχε Ελληνικές πινακίδες, πλην όμως σε καταφανέστατο σημείο είχε το ανύπαρκτο διακριτικό κράτους (ΜΚ), και στα Σλάβικα πάνω από την προτομή του Μεγάλου Αλεξάνδρου,  έγραφε κάτι που δεν μπορούσα να το καταλάβω!
Του ζήτησα να βγάλει το διακριτικό (ΜΚ), διότι δεν υφίσταται τέτοιο κράτος και διότι το όχημά του έφερε Ελληνικές πινακίδες ταξινόμησης!
Του εξήγησα ότι αλυτρωτισμός στην πατρίδα μας δεν χωράει, και ότι η Μακεδονία είναι μια και Ελληνική!
Το παράνομο αυτοκόλλητο αφαιρέθηκε, και μετά από τρεις μήνες ήρθε καταγγελία για τις ενέργειες μου, που με παραπέμπουν σε Διενέργεια εξέτασης για το αν έχω υποπέσει σε πειθαρχικό ή ποινικό αδίκημα!
Ένα έχω να απολογηθώ!
Για κανέναν μισθό, καμία θέση, καμία μελλοντική σύνταξη δεν παίρνω τίποτα πίσω!
Πολύ παραπάνω δεν προδίδω τις αρχές που πήρα από την οικογένειά μου, και δεν παραδίδω την ιστορία μου και τον πολιτισμό του Έθνους μου που έχει μια συνέχεια δέκα χιλιάδων ετών!
Δεν προδίδω και δεν κάνω πίσω, και απέναντι στους Κρήτες που με εμπιστεύτηκαν ψηφίζοντας τον συνδυασμό της Ελληνικής Αυγής για την Κρήτη, που στηρίχθηκε από την Χρυσή Αυγή, το μόνο πολιτικό κίνημα που αντιτίθεται στο ξεπούλημα της πατρίδος μου!
Αρχιφύλακας Σπυρόπουλος Γιώργος
Περιφερειακός σύμβουλος Κρήτης

Πηγή ➤

5 σχόλια:

  1. Λεβεντη μου επραξες κατα συνειδηση και σαν βερος Ελληνας που εχεις ψηλα την χωρα που σε μεγαλωσε αλλα δεν σε αγαπησε ποτε, ΜΠΡΑΒΟ και καλα εκανες, καποτε πριν χρονια ( φορτηγο το επαγγελμα μου ) οπου εβρισκα Σκοπιανα φορτηγα τους εβγαζα αυτο το ΜΚ και πολλες φορες τσακωθηκα κι ολας, αλλα το θεμα ειναι οι κυβερνοντες σε αυτη την πολυπαθη χωρα ειναι βαλτοι να την καταστρεψουν και σχεδον το εχουν καταφερει, μας εκαναν να μισουμε ο ενας τον αλλο ( βλεπε ποδοσφαιρικα ) χωριζοντας μας σε πανω και κατω σε δεξιους και αριστερους, οποιος αγαπα αυτη την πατριδα τον στελνουν στα συνορα να φυλαει και κρατουν τα σκουλικια στις πολεις, και την επομενη γινονται υπουργοι πρωθυπουργοι βουλευτες και ακομα προεδροι, εγω ειμαι μεγαλος και ο δρομος μου ειναι προς το τελος του, το κακο ειναι οτι λυπαμαι εσας τους νεους που οι περισσοτεροι δεν ενδιαφερονται για τιποτα πλεον και για κανεναν, ακομα και για τον εαυτο τους, φυσικα δεν γνωριζουν τι σας ( τους ) περιμενει, εμεις που εχουμε περασει πολλες καταστασεις εχουμε μια σχετικη ιδεα, εσυ λοιπον επραξες σωστα κατα συνειδηση και δυστυχως τα ανωτερα στελεχη σας ειναι τα βαλτα για την καταστροφη της χωρας, το κακο ειναι οτι εσεις τους φυλατε απο εμας, αν μπορουσατε να καταλαβετε οτι εχετε δωσει εναν ορκο για την πατριδα και τον πολιτη θα τους ειχατε εκτελεσει ΕΣΕΙΣ οι ιδιοι, γιατι και εσεις ΚΑΠΟΤΕ ΑΝ τα καταφερετε θα γινετε πολιτες και ισως σας κατασχεσουν και το δικο σας σπιτι, αλλα το θεμα ειναι οτι παλευετε για ενα μισθο και μια συνταξη που ΘΑ σας δωσουν ( αν μπορεσετε να την παρετε )λογω του δυσκολου της δουλειας σας, οικογενειες που φτιαχνετε σας κρατουν σε ηπιο τονο απεναντι στους πολιτικους και τους αξιωματικους σας που ( κατα την γνωμη μου ) μαλλον τσαμπα φορανε τα γαλονια και τις ψηφιδες στο πετο τους, δεν ξερω αν αυτο μου το σχολιο ( ισως ειναι μεγαλο ) δημοσιευθει απο το site, σου δινω την συμπαθεια μου και την συμβουλη μου......ΜΕΙΝΕ ΕΛΛΗΝΑΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. Σπηλιωτοπουλος Κωσταντινος συνταξιουχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μαζι σου ειμαστε ολοι οι ελληνες,,,ηρωα παληκαρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εισαι Πραγματικος Ελληνας Και Παλλικαρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο ρε σειρα αξιος δωσε πονοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή