Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Εδώ και 4 Χρόνια, Βγάζει την Ίδια Φωτογραφία με την Μητέρα της. Η Φετινή, θα σας Συγκλονίσει

ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤ Εάν θες να διατηρήσεις κάτι, κάν’το παράδοση. Θέλοντας να γιορτάσει την σχέση τους, η χρήστης του Twitter @nanatat07 και η μητέρα της βγάζουν κάθε χρόνο την ίδια φωτογραφία αλλά η τελευταία μας έκανε να δακρύσουμε.
«Χτες ήταν η τελευταία μου μέρα στο σχολείο. Για 4 χρόνια βγάζω φωτογραφίες με την μητέρα μου την πρώτη και την τελευταία μέρα στο σχολείο. Δεν κατάφερε να είναι στην τελευταία αλλά η δύναμή της μου δίνει κίνητρο να παραμένω δυνατή!»
Το συγκινητικό tweet έχει συγκεντρώσει πάνω από 558K likes και 113K retweets μέσα σε λίγες μέρες.
«Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη και τα καλά σας λόγια. Ποτέ δεν είχα καταλάβει πως η στενή μας σχέση φαινόταν μέσα από τις φωτογραφίες αυτές και χαίρομαι πολύ γι’αυτό.»
Η @nanatat07 μόλις αποφοίτησε από το σχολείο.
Πρόσφατα, μίλησε για την παράδοση που είχε μαζί με την μητέρα της.
«Χτες ήταν η τελευταία μου μέρα στο σχολείο. Για 4 χρόνια έβγαζα φωτογραφίες με την μητέρα μου την πρώτη και την τελευταία μέρα του σχολείου.»
1ος χρόνος
2ος χρόνος
3ος χρόνος
4ος χρόνος
«Δεν κατάφερε να είναι στην τελευταία μου φωτογραφία αλλά η δύναμή της μου δίνει κίνητρο να παραμείνω δυνατή. Όλη η σκληρή δουλειά που κάνω είναι για εκείνη! <3»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου