Τρίτη 7 Αυγούστου 2018

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ :ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ Πριν τρείς ημέρες ο λογαριασμός μου βρέθηκε μπλοκαρισμένος για 24 ώρες εξ' αιτίας ενός δυσμενούς για την κυβέρνηση σχολίου μου

ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤ Freddy Italos

Πριν τρείς ημέρες ο λογαριασμός μου βρέθηκε μπλοκαρισμένος για 24 ώρες εξ' αιτίας ενός δυσμενούς για την κυβέρνηση σχολίου μου, το οποίο έκανα σε post φιλοκυβερνητικής εφημερίδας. Σήμερα διαβαζοντας ΤΟ ΒΗΜΑ της Κυριακής έπεσε το μάτι μου στην σελίδα Α7 στην οποία υπάρχει αναλυτικότατο δημοσίευμα σχετικά με το πώς δρά ο άτυπος στρατός του σΥΡΙΖΑ και εξαπολύει μαζικές επιθέσεις κάνοντας μπούλινγκ σε "αντιφρονούντες" και πώς μαζικοποιεί "δήθεν γραμμές" με τις οποίες δικαιολογεί το κυβερνητικό έργο.
 Η έκφραση "κυβερνητικό έργο" είναι σχήμα οξύμωρον διότι ναι μέν υφίσταται το κυβερνητικό αλλά δεν υπάρχει πουθενά και κανένα έργο. Παραθέτω παραΔΕΙΤΕκάτω το μεγαλύτερο μέρος του δημοσιεύματος το οποίο συστήνω ανεπιφύλακτα να διαθέσετε δύο λεπτά από το χρόνο σας και να το διαβάσετε διότι έτσι θα λυθούν και σε εσάς πολλές απορίες σχετικά με αυτά τα ξαφνικά μπλοκαρίσματα που δέχονται οι λογαριασμοί μας. θα καταλάβετε από ποιούς προέρχονται, και με ποιό τρόπο τα μεθοδεύουν. Και μετά από αυτό σας καλώ να αναφωνήσομεν (όπως λέγαμε και στον στρατό) 🔈🔈






Ζήτω η Δημοκρατία του σΥΡΙΖΑ 💰💰💰💰
Ζήτω η πρώτη φορά αριστερά 💰💰💰💰💰
Ζήτω και οι Ανέληδες 🚼 🚼🚼🚼🚼🚼

Πηγή ➤ Freddy Italos/ ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ ΒΕΤΕΡΑΝΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου