Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

ΤΑ ΠΩΛΟΥΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙ...30 ΕΥΡΩ! Πάτρα: Εως 10 χρόνια φυλάκιση στα μέλη της σπείρας που άρπαζε δίκυκλα - Ενταση και... νεράτζια κατά αστυνομικών μετά την απόφαση



ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Από 5,5 έως 10ετή «καμπάνα» επιβλήθηκε στα πέντε μέλη της σπείρας που κατηγορούνται για τις κλοπές 189 δικύκλων από την περιοχή της Πάτρας και τις γύρω περιοχές, και τα οποία πωλούσαν σε περιοχές τη της Δυτικής Αχαϊας με τίμημα ακόμα και… 30 ευρώ.

Με την ανακοίνωση της καταδικαστικής απόφασης συγγενείς των δραστών άρχισαν να φωνάζουν και να προπηλακίζουν τους ιδιοκτήτες των δικύκλων καθώς τους θεωρούσαν υπαίτιους για την καταδίκη.

Η ένταση συνεχίστηκε και έξω από το Δικαστικό Μέγαρο, με κάποιους από τους συγγενείς των καταδικασθέντων να πετάνε… νεράτζια εναντίον των αστυνομικών που τους μετέφεραν στην κλούβα της αστυνομίας.

Επίσης, σε ποινή φυλάκισης 2 μηνών με αναστολή καταδικάστηκαν οι κλεπταποδόχοι των δικύκλων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου