Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Ιωάννινα: Έπεσε στο φωταγωγό από τον 3ο όροφο - "Έσβησε" ο υπάλληλος του ΕΚΑΒ!


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤

Συναγερμός σήμανε σε Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ και Αστυνομία καθώς το μεσημέρι ένας 47χρονος άνδρας, υπάλληλος του ΕΚΑΒ, έπεσε απο φωταγωγό 3ου ορόφου πολυκατοικίας επι της οδού Δεξαμενής στο κέντρο των Ιωαννίνων.

Ο άνδρας έκανε εργασίες ανακαίνισης στο σπίτι του, όταν απο μια λάθος κίνηση βρέθηκε στο κενό.

ΦΩΤΟ από το epirus-tv
ΦΩΤΟ από το epirus-tv

O άνδρας μεταφέρθηκη πολύ σοβαρά τραυματισμένος στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων και λίγο αργότερα, έγινε γωνστό ότι άφησε την τελευταία πνοή του.

Αφήνει πίσω του 2 μικρά παιδιά και τη σύζυγό του, που αδυνατεί να πιστέψει πως έχασε τον άνθρωπό της και πατέρα των παιδιών της με αυτό τον τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου