Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Αγωγός ΤΑΡ "Άλλο ένα επεισόδιο αυθαιρεσίας....".


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Σύμφωνα με καταγγελία του Αγροτικού Συλλόγου Καβάλας "Άλλο ένα επεισόδιο αυθαιρεσίας της εργολαβικής εταιρείας που πιστεύει ότι θα τοποθετήσει τον αγωγό ΤΑΡ συνέβη  στον κάμπο των τεναγών Φιλίππων και στον κάμπο του Δημοτικού Διαμερίσματος Φιλίππων, όπου εθεάθησαν τρία γεωτρύπανα που επιχειρούσαν να πάρουν δείγματα (καρότα)εδαφοτεχνικές μελέτες για λογαριασμό τις κοινοπραξίας του TAP.

Ύστερα από παρέμβαση αγροτών, εκλήθη η Αστυνομία, η οποία σταμάτησε τις εργασίες όταν αποδείχτηκε ότι εκτελούνταν χωρίς ΑΔΕΙΑ από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Καβάλας. Ο υπεύθυνος της εταιρείας ισχυρίστηκε πως έχει γραπτή άδεια από την αρχαιολογία και προφορική άδεια από κάποιον υπάλληλο του Δήμου, όμως, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Φίλιππο Φιλιππίδη, δήλωσε ότι ουδέποτε δόθηκε άδεια για αυτές τις εργασίες στην περιοχή.


Μετά κι από αυτή την ενέργεια, αποδεικνύονται για ακόμη μία φορά η αλαζονεία, το θράσος και η αδιαφορία για τη νομιμότητα από την κοινοπραξία, η οποία ενεργεί ακόμη και σήμερα με την ανοχή της Πολιτείας.

Πόσες άλλες εργασίες έχει κάνει κρυφά με προφορική άδεια η κοινοπραξία;

Επίσης, αν οι ισχυρισμοί ήταν αληθινοί, τότε οι δημοτικοί υπάλληλοι να δίνουν σε όλους προφορικές άδειες δίχως πληρωμή παραβόλων και ταλαιπωρία των πολιτών.

Τέλος, αφού απαιτείτε για αυτές τις εργασίες άδεια από την Αρχαιολογία, διότι εκτελούνται σε αρχαιολογική ζώνη, γιατί δεν ήταν παρών υπάλληλος της αρχαιολογικής Υπηρεσίας;

Μέχρι πότε θα παίζουμε κλεφτοπόλεμο στον τόπο μας;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου