Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

ΕΛΑΤΕ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥΣ...ΤΡΑΚΙΑ ΘΑ ΦΑΤΕ ΚΑΛΑ ...Κως: Στο νοσοκομείο Ελληνίδα μετά από ΕΠΙΘΕΣΗ ΛΑΘΡΟμεταναστών


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Άρχισαν τα νταούλια. Μάλιστα ο δήμαρχος του νησιού έχει προειδοποιήσει για τα χειρότερα
Συμπολίτισσα μας έπεσε θύμα επίθεσης από παράνομους μετανάστες οι οποίοι σύμφωνα με τις
πρώτες πληροφορίες την έσπρωξαν από το ποδήλατο στο οποίο επέβαινε,με αποτέλεσμα κατά την πτώση της να τραυματιστεί.
Η γυναίκα έχει μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Κω για να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες,αλλά όπως πληροφορηθήκαμε είναι καλά στην υγεία της

1 σχόλιο:

  1. Είναι προφανές πως οι συνθήκες εγκαλούν την κήρυξη πολιτικού σχεδίου έκτακτης ανάγκης με την ανάληψη της τάξης από τον στρατό. Τι περιμένουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή