ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Αστυνομικές δυνάμεις έχουν "αποκλείσει" τον...
καταυλισμό των ΡΟΜΑ στην περιοχή του Γλαύκου, όπου έχουν καταφύγει δύο άτομα τα οποία έχουν διαπράξει σωρεία διαρρήξεων σε περιοχές της Πάτρας.
Επί τόπου έχουν σπεύσει ισχυρές δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ. προκειμένου να συλλάβουν τα δύο άτομα .
Είχε προηγηθεί καταδίωξή τους.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες...
στο σημείο πριν από λίγο σημειώθηκε επεισόδιο με αποτέλεσμα τον ελαφρύ τραυματισμό ενός ατόμου. Επί τόπου βρίσκεται ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
Η είσοδος και η έξοδος στον καταυλισμό αυτή την ώρα απαγορεύεται καθώς βρίσκεται σε κλοιό ανδεών της ομάδας ΔΙΑΣ, της ΟΠΚΕ και περιπολικά.
Σύμφωνα με αναφορές κατοίκων της περιοχής ελαφρά τραυματισμένη είναι μια γυναίκα, η οποία παραλήφθηκε από ασθενοφόρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου