Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

( Δείτε το βίντεο) Γι αυτό μας αρέσουν οι πολιτικοί μας. Ο λόγος τους είναι συμβόλαιο !!!!


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Όταν ο ελληνικός λαός ακούει έναν πολιτικό να του υπόσχεται κάτι τον εμπιστεύεται.
Και τον εμπιστεύεται γιατί ο λόγος του είναι συμβόλαιο. Πέστε μου ποιος πολιτικός σας υποσχέθηκε κάτι και δεν το έκανε.
Για την Ελλάδα μιλάμε.
Μην μπερδεύεστε με τους Γερμανούς.
Στην Ελλάδα όταν λένε θα κάνουν προσλήψεις κάνουν προσλήψεις. ( μόνο στα φιλαράκια τους)…
Όταν λένε ότι θα ανεβάσουν τους κατώτατους μισθούς το κάνουν. ( Απλά τώρα θα τους κατεβάσουν…)
Όταν λένε ότι θα έχουμε περίθαλψη εννοούν στα ιδιωτικά νοσοκομεία.
Γιατί τα δημόσια νοσοκομεία τα έχουν διαλύσει οι μιζαδόροι.
Όταν λένε ότι δεν θα ψηφίσουν το μνημόνιο δεν το ψηφίζουν.
Τελεία και παύλα.
Παρακολουθείστε το βίντεο που δανειστήκαμε από τους «Αφυπνισμένους Έλληνες» και θα καταλάβετε από μόνοι σας.


ΠΗΓΗ>paratiritis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου