Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Επεισοδιακή σύλληψη από Αστυνομικούς της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. Η φωτογραφία είναι από την σύλληψη.


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Επεισοδιακό θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κάποιος το χθεσινό περιστατικό που συνέβη το Σάββατο στις 12:30 τη νύχτα στην Τρίπολη.

Το Σάββατο 17 Οκτωβρίου στις 12:30 όχημα στο οποίο επέβαιναν 3 άτομα στην οδό Ερυθρού Σταυρού στην Τρίπολη  δέχθηκε σήμα για έλεγχο από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ. Για άγνωστους λόγους, το όχημα έκανε όπισθεν και προσέκρουσε σε κολόνα της ΔΕΗ. Πιθανόν ο οδηγός να ήθελε να αποφύγει τον έλεγχο.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αρκαδίας, οι τρεις επιβαίνοντες συνελήφθησαν επειδή, όπως προέκυψε από τον έλεγχο, οι πινακίδες του οχήματος ήταν κλεμμένες.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Τρίπολης.

ΠΗΓΗ>arcadiaportal.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου