Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ AΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!!! 250.000 ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ 700 ΕΥΡΩ ΜΕ ΜΟΛΙΣ 30 ΕΝΣΗΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ!!!

beteranizhta.blogspot.


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι blog➤
Με μόλις 30 ένσημα, δηλαδή εργασία ενός μήνα μόλις, 250.000 λαθρομετανάστες Αλβανοί, Βούλγαροι, Ρουμάνοι κλπ παίρνουν συντάξεις 700ων ευρώ τη στιγμή που ο Έλληνας αγρότης που επί 50 και 60 χρόνια λιώνει στα χωράφια, παίρνει σύνταξη μόλις 342 ευρώ!!!!
Την ίδια ώρα κόβουν τους μισθούς και τις συντάξεις των Ελλήνων που δουλεύουν και προσφέρουν στα ασφαλιστικά τους ταμεία επί 40 χρόνια για να ταΐζουν αυτά τα ξενόφερτα παράσιτα που δεν προσφέρουν το παραμικρό στην χώρα μας!!! Πρόκειται για την απόλυτη προδοσία!
  ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΝΤΩΣ: Τις κρεμάλες δεν θα τις γλυτώσουν ορισμένοι, αργά ή γρήγορα!!!

Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου