ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι blog➤
Χαμός στη Λεωφόρο! Με το που αποφασίστηκε η μη διεξαγωγή του ντέρμπι
μεταξύ του Παναθηναϊκού και τους Ολυμπιακού, μερίδα οπαδών των
γηπεδούχων εισέβαλε στον αγωνιστικό χώρο του "Απόστολος Νικολαΐδης".
Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού
ξεκίνησαν μια άγρια μάχη με τις αστυνομικές δυνάμεις που προσπάθησαν να
τους συγκρατήσουν. Η κατάσταση βγήκε εκτός ελέγχου, με την ατμόσφαιρα να
θυμίζει... πεδίο μάχης!
Δείτε VIDEOS
VIDEO 1 επεισόδια
VIDEO 2 επεισόδια

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου