ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι blog➤
Με αφορμή την πειθαρχική δίωξη σε αστυνομικούς της Ακαρνανίας επειδή δεν είχαν ενεργοποιημένο φάρο και σειρήνα, οσυνδικαλιστής Θεσσαλονίκης Πασχάλης Ευθυμιάδης επισημαίνει και σχολιάζει στο facebook.
Τρία πουλάκια κάθονταν...
Μερικές σκέψεις για τον αξιωματικό και αναρωτιέμαι αν είναι ο ίδιος οδηγός υπηρεσιακού οχήματος.
Μπορεί κάποιος να τον ρωτήσει τι μπορεί να συμβεί με την συνεχόμενη χρήση φάρου καθώς πλησιάζει η υπηρεσιακή μηχανή σε μία διασταύρωση ;
Οι πρώτοι οδηγοί μπορούν να σταματήσουν στη θέα της ,οι απο πίσω όμως που έρχονται ;
Και αν σταματήσουν απότομα είτε απο ζήλο να δώσουν προτεραιότητα σε όχημα εκτάκτου ανάγκης είτε αν τρομάξουν,μπορεί να συμβεί σοβαρό τροχαίο ατύχημα με υπαιτιότητα της χρήσης φάρου.
Μπορεί κάποιος να τον ρωτήσει τι μπορεί να συμβεί με την συνεχόμενη χρήση φάρου καθώς πλησιάζει η υπηρεσιακή μηχανή σε μία διασταύρωση ;
Οι πρώτοι οδηγοί μπορούν να σταματήσουν στη θέα της ,οι απο πίσω όμως που έρχονται ;
Και αν σταματήσουν απότομα είτε απο ζήλο να δώσουν προτεραιότητα σε όχημα εκτάκτου ανάγκης είτε αν τρομάξουν,μπορεί να συμβεί σοβαρό τροχαίο ατύχημα με υπαιτιότητα της χρήσης φάρου.
Όλοι οι συνάδελφοι οδηγοί το γνωρίζουν πολύ καλά ότι η χρήση φάρου πολύ ώρα κατά την οδήγηση εμπεριέχει πάμπολλους κινδύνους και ο οδηγός πρέπει να ελέγχει και να προσαρμόζει την ταχύτητα του συνέχεια σε σχέση με τις διάφορες τυχαίες αντιδράσεις των άλλων οδηγών.
Όλη αυτή η λειτουργία αποτελεί μη φυσιολογική κατάσταση για τον οργανισμό,με υψηλά επίπεδα της προσοχής και της αδρεναλίνης με αποτέλεσμα την γρήγορη κούραση του.
Όλη αυτή η λειτουργία αποτελεί μη φυσιολογική κατάσταση για τον οργανισμό,με υψηλά επίπεδα της προσοχής και της αδρεναλίνης με αποτέλεσμα την γρήγορη κούραση του.
Σεβασμός λοιπόν το ελάχιστο σε οδηγούς υπηρεσιακών οχημάτων με πολλές ώρες οδήγησης καθημερινά και με υψηλό αίσθημα ευθύνης και προσφοράς για τον πολίτη.
Μέλος Δ.Σ. Ε.Α.Υ. Θεσ\νικης
Αντιπρόσωπος Π.Ο.ΑΣ.Υ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου