ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι blog➤
Η συντονίστρια των αιτούντων άσυλο, Ιζαμπέλ Σίτνερ δήλωσε ότι:«Αντιλαμβάνομαι ότι οι περισσότεροι από αυτούς έχουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες και ιδέες όταν έρχονται εδώ. Συχνά με ρωτούν: «Πότε θα πάρω το σπίτι μου και το αυτοκίνητό μου;».
Ακόμα, στην Αυστρία οι παράνομοι μετάναστες έφτασαν στα άκρα. Έκαναν απεργία πείνας και ζήτησαν από το κράτος να τους δώσει 2.000 ευρώ σε κάθε έναν από αυτούς για ένα μήνα.
Όμως ο Christian Ragger, πρόεδρος Κόμματος της Ελευθερίας είπε πως οι μετανάστες έχουν μπερδέψει κάποια πράγματα όσο αφορά την Αυστρία και την Γερμανία.
Οι αιτούντες άσυλο έχουν το δικαίωμα παροχών καθώς είναι αποδέκτες της πρόνοιας της χώρας. Αυτή η απόφαση πάρθηκε από το Συνταγματικό Δικαστήριο της Γερμανίας το 2012.
Η Γερμανική κυβέρνηση όμως αρνήται να βοηθήσει τους μετανάστες.
Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου