Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Σε πλήρη εξέλιξη ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑΞΗ! ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΔΟΜΕΝΗ

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι blog➤
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση διάνοιξης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, που είχαν αποκλείσει εδώ και αρκετές ημέρες μετανάστες στους οποίους δεν επιτρεπόταν η διέλευση στην ΠΓΔΜ, με προορισμό την κεντρική Ευρώπη. Μάλιστα, μετά τις 10:00  είναι προγραμματισμένο το πρώτο δρομολόγιο εμπορικής αμαξοστοιχίας. Οι 1.200, περίπου, μετανάστες μπαίνουν σε λεωφορεία για τη μεταφορά τους από την περιοχή στο κλειστό γυμναστήριο Φαλήρου (Ταε Κβο Ντο), χωρίς να σημειώνεται μέχρι στιγμής ένταση.

idomeni-bus-pic
Έχει αποκλειστεί η περιοχή σε ακτίνα τριών χιλιομέτρων, με δυνάμεις των ΜΑΤ, περίπου 400 άνδρες, να απομακρύνουν τους μετανάστες. Νωρίτερα είχαν κάνει το ίδιο με τους δημοσιογράφους και τους φωτορεπόρτερ που βρίσκονταν στην περιοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, προκειμένου να μην επιτραπεί επανασυγκέντρωση μεταναστών στην Ειδομένη οι μετανάστες θα μεταφερθούν τόσο στο κλειστό γυμναστήριο Φαλήρου, όσο και σε άλλα κέντρα κράτησης στην Αθήνα.
Υπενθυμίζεται ότι η σιδηροδρομική γραμμή, μέσω της οποίας μεταφέρονται εμπορεύματα προς την Κεντρική Ευρώπη παρέμενε αποκλεισμένη για σχεδόν δύο εβδομάδες από μετανάστες που διαμαρτύρονταν με αυτόν τον τρόπο γιατί δεν τους επιτρέπουν οι αρχές των Σκοπίων να περάσουν τα σύνορα. Οι Σκοπιανοί από τον Νοέμβριο δεν επιτρέπουν την είσοδο στην χώρα παρά μόνο σε όσους έχουν χαρακτηριστεί πρόσφυγες, δηλαδή προέρχονται από εμπόλεμες χώρες, την Συρία, το Ιράκ και το Αφγανιστάν.Αποτέλεσμα του αποκλεισμού της σιδηροδρομικής γραμμής ήταν η απόφαση της εταιρείας Hewlett Packard να αλλάξει προορισμό σε 100 εμπορευματοκιβώτιά της, που επρόκειτο να μεταφερθούν στον Πειραιά και μέσω Ειδομένης στην Κεντρική Ευρώπη. Η εταιρεία αναπροσάρμοσε το δρομολόγιό της προς την Σλοβενία, ενώ στην ίδια λογική κινούνταν και άλλες πολυεθνικές.
Πηγή ➤

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου