Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σας τηλεφωνούν για να σας πουν ότι κερδίσατε ΔΩΡΑ και σας χρεώνουν! ΔΕΙΤΕ την παγίδα για να μην πέσετε μέσα!

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι
Διαβάστε την καταγγελία που έφτασε στα “συρτάρια” του “Makeleio.gr”:

“Ονομάζομαι Γιώργος Ντούνης. Επάγγελμα πολτικός μηχανικός.

Έλαβα το πρωί μια κλήση στο σταθερό μου τηλέφωνο από τον αριθμό 2311230400. Η τηλεφωνήτρια μου είπε ότι τηλεφωνεί από την κατασκευαστική quoris και ότι έχω κερδίσει κάποια χρήματα (δεν είπε ποσό) και ότι μπαίνω στην κλήρωση για μια μεζονέτα 110τ.μ. Για να πάρω τα «δώρα» μου έπρεπε να τηλεφωνήσω σε έναν πενταψήφιο αριθμό (τον οποίο δε σημείωσα γιατί από την αρχή μυρίστηκα την απάτη). Την άφησα να ολοκληρώσει και το έκλεισα. Έκανα μια έρευνα στο διαδίκτυο και βρήκα πολλούς που κάλεσαν τον πενταψήφιο περίμεναν κάποια λεπτά και πλήρωσαν πολύ ακριβά την αναμονή τους αυτή στον λογαριασμό του τηλεφώνου. Κάλεσα μετά τη WIND (πάροχος τηλεφώνου που έχω) και διαμαρτυρήθηκα αναφέροντας το περιστατικό και ζητώντας να μου εξηγήσουν πώς επιτρέπουν να λαμβάνουν οι συνδρομητές τους κλήσεις από τέτοιες εταιρείες απάτη. Αυτοί μου απάντησαν ότι οι εταιρείες αυτές καλούν στα «τυφλά» και ότι γίνει. Καλούν αριθμούς στη τύχη με λίγα λόγια και κάνουν το ψάρεμα.

Έτυχε επειδή είμαι ψυλλιασμένος και πιο καχύποπτος εγώ να το ψάξω. Ο άμοιρος ο κοσμάκης όμως που τυφλώνεται όταν του «χαρίζουν» κάτι δεν θα κάνει το ίδιο. Θα καλέσει τον πενταψήφιο και μετά θα κλαίει. Επειδή οι καιροί είναι πάρα πολλοί δύσκολοι και κάποιοι δεν έχουν χορτάσει να ρουφούν το αίμα του κοσμάκη καταγγέλλω σε εσάς το γεγονός. Από το βήμα σας σίγουρα θα βοηθήσετε τους συνανθρώπους μας να γλιτώσουν από τα νύχια των απατεώνων. Και γιατί όχι να κυνηγήσετε τους τύπους αυτούς.”

Με εκτίμηση.

George Ntounis

Director

Civil Engineer


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου