ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Μπορεί να μου πει κάποιος αν αποϋλοποιήθηκε το Ευρώ... (EUR, €) ως χαρτονόμισμα ή κέρμα στην Ευρωζώνη και άν αυτό πλέον αποτυπώνεται μόνο ώς λογισμικό ανοιχτού κώδικα (open source protocol δηλ. τύπου bitcoin), ή μόνο ως credit card ή prepaid card, με οδηγία της υπεύθυνης για την νομισματική πολιτική στην Ευρωζώνη, Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας ;
Διότι άν ΔΕΝ αποϋλοποιήθηκε το Ευρώ (EUR, €) με οδηγία της υπεύθυνης για την νομισματική πολιτική στην Ευρωζώνη, Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας , τότε κανένας εθνικός ( Ελληνικός ) νόμος δύναται να το αποϋλοποιήσει με την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ χρήση credit ή prepaid card ( πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης πλαστικής κάρτας ) στις νόμιμες συναλλαγές μου/μας , ( ουσιαστικά σύναψη συμβάσεων ) με όποιον θέλω , όπου και όποτε θέλω, στο "χτίσιμο " του αφορολόγητου.
Οποιοσδήποτε νόμος με αναγκάζει ώς Πολίτη ( ουσιαστικά υπήκοο = υπό+ακούω ) της Ε.Ε, της ζώνης του Ευρώ (EUR, €) και της Ελλάδας, να χρησιμοποιώ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και όχι δυνητικά ή εναλλακτικά , αποϋλοποιημένο Ευρώ (EUR, €) μέσω πλαστικών καρτών, τότε , μου στερεί Ευρωπαϊκά και Συνταγματικά δικαιώματα που προβλέπουν την ελεύθερη διακίνηση των κεφαλαίων και την Αρχή της αναλογικότητας.
Το επιχείρημα της τάχα πάταξης της φοροδιαφυγής με τη χρήση πλαστικού χρήματος είναι τουλάχιστον αστείο και έωλο, από τη στιγμή που εκδίδονται αποδείξεις είτε με κάρτα είτε με μετρητά.
Αν το κράτος αδυνατεί να πατάξει την φοροδιαφυγή , δεν θα μου/μας στερήσει δικαιώματα ελευθερίας των συναλλαγών είτε με μετρητά είτε με κάρτα, ούτε θα καταργήσει μονομερώς το Ευρώ (EUR, €) στην Ελλάδα, ως ύλη/χαρτονόμισμα/κέρμα.
Να βρεί άλλους τρόπους. Ο τρόπος, που το κράτος ευαγγελίζεται ήδη από το 2011, μέσω της υποχρεωτικότητας του πλαστικού χρήματος ( κάρτας ), είναι εκκωφαντικά στερητικός της ελευθερίας του ατόμου και των συναλλαγών.
Πέραν τούτου άν ως Πολίτης ( έστω και ως μειοψηφία, οικονομική/ιδεολογική μειονότητα ) αρνηθώ να χρησιμοποιώ κάρτα ώς αντίθετη πράξη στα "Πιστεύω " και τις Αρχές μου, τι θα γίνει ;
θα με καταπιέσουν ;
θα μου στερήσουν δια νόμου ατομικά δικαιώματα;
Θα χάνω δικαιώματα ; ( π.χ ενώ θα έχω αποδείξεις δεν θα τις δέχονται επειδή θα είναι από μετρητά;).
Αυτά ΔΕΝ στέκουν και ελπίζω να καταπέσουν στα Δικαστήρια όταν έρθει ο κανονικός νόμος και όχι οι πληροφορίες περί νομοσχεδίου !!!
Πηγή ➤ tromaktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου