Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΛΗΣΤΗΣ ΑΠΕΔΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ...!!

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι

Ληστής αλβανικής υπηκοότητας κατάφερε να αποδράσει, το βράδυ του Σαββάτου 13/8/2016 από το νοσοκομείο Σισμανόγλειο στα Βριλήσσια όπου νοσηλευόταν, όμως συνελήφθη δύο ώρες αργότερα στην περιοχή από αστυνομικό εκτός υπηρεσίας.

Συγκεκριμένα ο Shabani Endri, που εκτίει ποινή κάθειρξης 25 ετών για ληστείες, στις 23:00 εξαφανίστηκε από το νοσοκομείο όπου βρισκόταν φρουρούμενος, αλλά στη 01:10 της Κυριακής συνελήφθη από αστυνομικό της ομάδας ΔΙΑΣ που υπηρετεί στη Βορειοανατολική Αττική, ο οποίος εκείνη την ώρα είχε σχολάσει από τα καθήκοντά του, στη συμβολή των οδών Χωματιανού και Κηφισίας, δηλαδή σε απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων από το νοσοκομείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου