ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤
Ρεκόρ…ψυχής, ρεκόρ ποντιακού πάθους από 15.000 άτομα κάθε ηλικίας, που κύκλωσαν πέντε φορές το χώρο γύρο από την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, χορεύοντας τον ποντιακό χορό «ομάλ». Υπό τους ήχους της ποντιακής λύρας και τις φωνές των αδερφών Κωνσταντίνου και Ματθαίου Τσαχουρίδη, χιλιάδες κόσμου χόρεψαν «ομάλ» με στόχο να μπουν στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες.
Οι πέντε ανθρώπινες αλυσίδες, που δημιουργήθηκαν περιμετρικά της ΔΕΘ, δεν έσπασαν ούτε όταν συμπληρώθηκαν τα 20 λεπτά χορού, που απαιτούνταν για να επιτευχθεί το ρεκόρ και οι υπεύθυνοι της διοργάνωσης έδωσαν το σήμα της λήξης. Οι συγκεντρωμένοι παρέμειναν και συνέχισαν να χορεύουν ποντιακά για αρκετή ώρα ακόμη.
Χαρακτηριστικό της ανταπόκρισης ήταν το γεγονός πως τα 10.000 καρτελάκια που μοιράστηκαν από την ΔΕΘ-Helexpo και την ομάδα των αδερφών Τσαχουρίδη και έγραφαν «ήμουν κι εγώ», εξαντλήθηκαν μέσα σε δέκα μόλις λεπτά.
Είχε προηγηθεί η συναυλία των αδερφών Τσαχουρίδη, με τίτλο «Μαζί…με ψυχή!» και όταν ολοκληρώθηκε οι θεατές ξεχύθηκαν στο χώρο γύρω από την ΔΕΘ.
Σε 36 σημεία έξω από το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης υπήρχαν συντονιστές που κατηύθυναν τον κόσμο. Οι…χορευτές καταγράφονταν από επίγεια και εναέρια κάμερα και απαραίτητη προϋπόθεση ήταν να χορέψουν συντονισμένα όλοι μαζί για 20 λεπτά-ο χρόνος ξεπεράστηκε κατά πολύ. Ακόμη και όσοι δεν γνώριζαν τα βήματα το «ομάλ», έκαναν σύντομα μαθήματα από τους συντονιστές και δασκάλους ποντιακών χορών και ακολουθούσαν τον ρυθμό των υπόλοιπων.
ΒΙΝΤΕΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου