Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

ΤΑ Κ Τ Η Ν Η...!!! ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΦΩΚΙΑ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΤΗΝ ΑΡΓΥΡΩ!!!

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι
Θύμα των μεταναστών έπεσε η γνωστή στην Σάμο φώκια «Monachus Monachus», στην οποία οι νησιώτες έχουν δώσει το όνομα Αργυρώ.
Σύμφωνα με το «Σαμιακό Βήμα» η γνωστή μασκότ της Σάμου εμφανίστηκε χθες το πρωί στην παραλιακή.

Για κακή της τύχη μια ομάδα λαθρομεταναστών άρχισε να την παρενοχλεί, ρίχνοντάς της νερό, κλωτσώντας την και ρίχνοντας πέτρες στο θηλαστικό.



Άμεσα, ειδοποιήθηκε το “Aρχιπέλαγος” όπου και έστειλε στο σημείο εθελόντρια, ενώ νωρίτερα υπήρξε παρέμβαση για την προστασία της φώκιας από Γερμανούς αστυνομικούς της “Frontex”.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου