Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2017

Aστυνομικοί δέχθηκαν επίθεση από αντιεξουσιαστές

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι
Βράδυ Παρασκευής ξημερώματα Σαββάτου με τους βανδαλους ταραξίες να έχουν επανέλθει με καταδρομικές εφορμήσεις σε βάρος Αστυνομικών σε διάταξη διμοιρίας.

Οι Αστυνομικοί της ΔΥΑΤ σε ανάπτυξη στατικής (02/09-01.00) στον πεζόδρομο της Τοσίτσα δέχτηκαν επίθεση με μολώτοφ από κουκουλοφόρους με ορμητήριο την κάλυψη του ασύλου.
Τα άτομα διέφυγαν προς την πλατεία ενώ δόθηκε εντολή προς τα πληρώματα της Άμεσης Δράσης να αποφεύγουν τη διέλευση από την περιοχή των Εξαρχείων και την Παρισίων.

Πηγή ➤ www.nantiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου