ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤ Εικοσιτετράωρο λουκέτο πραγματοποιήθηκε σήμερα Τετάρτη στον Άγιο Ευστράτιο σε μαγαζιά και υπηρεσίες, δημόσιες και ιδιωτικές, με αίτημα τη διατήρηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά.
Στον Άγιο Ευστράτιο, το απόγευμα πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση από όλους τους ακρίτες στην πλατεία, όπου άναψαν κεριά και βεγγαλικά και έκαναν κόκκινο όλο το νησί διαμαρτυρόμενοι στο ήδη υψηλό κόστος ζωής, το οποίο θα ανέβει περισσότερο με τυχόν κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ
Φωτογραφίες Δήμος Αγίου Ευστρατίου και Μπάμπης Φαρμάκης


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου