Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΊΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ? Αφιερωμένο σε όλους τους απλούς πολίτες



ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤ Αφιερωμένο σε όλους εμάς τους απλούς πολίτες αυτού του τόπου και όχι στους πολιτικούς μας,
σε όλους μας που κρυφτήκαμε απ'την αλήθεια,
που σκύψαμε το κεφάλι για τα μικροσυμφέροντα μας,
σε όλους μας που σιγά-σιγά πήραμε την μορφή των πολιτικών μας και τα χούγια τους...
Σε εμάς τους δήθεν πονηρούς καταφερτζήδες Έλληνες,
σε όσους από εμάς είχαμε γίνει θαμώνες των πολιτικών γραφείων για ένα τόσο δα ρουσφετάκι βρε αδελφέ και για μια θεσούλα στο δημόσιο για τον κανακάρη μας...
Μας πήραν λέει την αλήθεια μας και μας την κάναν χώμα....
Ρημάξανε λέει την πατρίδα μας
μπα και εμείς που είμασταν?
ααααα ξέχασα μωρέ σπρωχνωμαστε στα στενάκια της Μυκόνου,
γεμίσαμε την Ελλάδα με πόρσε-καγιέν
και απλώναμε την αρίδα μας στα πρώτα τραπέζια πίστα των μπουζουκομάγαζων....
Είμαστε ο λαός του ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε?
του ωχ αδελφέ εγώ θα σώσω την Ελλάδα?
Είμαστε λαός που στις χρυσές εποχές του χρηματιστηρίου πουλήσαμε και την μάνα μας για να τα οικονομήσουμε,
πηγαίναμε στις διακοπές μας και ενώ οι ξένοι τουρίστες έβλεπαν την αρχαία μας κληρονομιά εμείς είχαμε κολλημένο το κινητό στο αφτί μας και αγοράζαμε μετοχές εταιρειών που δεν υπήρχαν
και ενώ αυτοί οι ξενέρωτοι ξένοι άφηναν για λίγο το βιβλίο που διάβαζαν
για να φάνε το μεσημέρι μια σαλάτα Ελληνική
εμείς στο διπλανό τραπέζι τσακίζαμε τα πιο ακριβά ψάρια και την μισή στάνη του νησιού και τους κοροϊδεύαμε για την κακομοιριά τους....
Τώρα αν αυτοί έχουν σύνταξη 2.500 με 3.000 ευρώ η δολάρια,έχουν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αξιοπρεπή,δρόμους,σχολεία και νοσοκομεία
λίγη σημασία έχει....
εμείς το συνεχίζουμε το τροπάρι,
ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε?
Και επειδή κανένας δεν μπορεί να απαντήσει σ' αυτό το ερώτημα εμείς από την τσατίλα μας συνεχίζουμε να σχηματίζουμε ουρές για να φωτογραφηθούμε με ότι σκουπίδια βγάζει ο τόπος,
συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τους άσημους-διάσημους της τηλεόρασης
και συνεχίζουμε για μια ακόμα χρονιά να καίμε τα δάση μας,να βάζουμε φωτιά την Πατρίδα....
Ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε?
ναι δυστυχώς ξέρω είμαστε οι Έλληνες που κάθε καλοκαίρι πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό στις θάλασσες και στις πισίνες γιατί πριν έχουμε φάει του σκασμού η έχουμε πιει τον Βόσπορο και τον Θερμαϊκό μαζί....
Τόσα χρόνια με μνημόνια και με περικοπές,τόσα χρόνια λιτότητα και ανεργία
κι όμως απ' την μια άκρη της Ελλάδας έως την άλλη επικρατεί σε όλους μας η σιωπή των αμνών....
Ίσως γιατί τα έχουμε οικονομήσει τόσο πολύ στο παρελθόν που είμαστε βολεμένοι έχουμε κάνει το κουμάντο μας δηλαδή....
Ίσως γιατί τόσα χρόνια αποδείξεις δεν κόβαμε για την εφορία κι ας κερδίζαμε ένα σκασμό χρήματα πουλώντας αέρα ο ένας στον άλλον....
Ίσως γιατί λέγαμε πάλι εκλογές θα έχουμει και θα βολευτούμε σε κανένα κόμμα....
ίσως πάλι γιατί συνεχίζουμε και επιβιώνουμε με το σύνθημα
ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε?
Τελικά κατάλαβα ποιοί είμαστε και το έχουν καταλάβει και οι αχώνευτοι οι ξένοι,
είμαστε εμείς που πηγαίνουμε στα ξένα μουσεία να θαυμάσουμε την κληρονομιά των προγόνων μας,
είμαστε εμείς που είμαστε άνεργοι και δεν μιλάμε,
είμαστε εμείς που έχουμε πληρώσει πάνω από 100.000 σε περικοπές στον καιρό των μνημονίων και λίγα λέω και δεν βγάζουμε κιχ,
είμαστε εμείς που βλέπουμε τα παιδιά μας να φεύγουν στα ξένα,
είμαστε εμείς που περπατάμε στις πόλεις μας και ακούμε γλώσσες από όλες τις φυλές του κόσμου
να σκοτώνονται μεταξύ τους στις γειτονιές μας,να πουλάνε την παράνομη πραμάτεια τους έξω από τα μαγαζιά μας και να διακινούν τα ναρκωτικά έξω από τα σπίτια μας...
Είμαστε εμείς που συνέχεια παραμυθιαζόμαστε για την σημαία μας και την θρησκεία μας,
γιατί είμαστε εμείς που καταπατήσαμε με την συμπεριφορά μας την σημαία μας και την θρησκεία μας.....
Ρε μήπως και καλά τα παθαίνουμε όλα αυτά?
Καλημέρα γείτονες και θα τα καταφέρουμε μισή έμεινε η Ελλάδα μας
θα την κάψουμε κι αυτήν που θα πάει το καλοκαίρι δεν τέλειωσε ακόμα....
Υστερόγραφο:
για το άρθρο μου το σημερινό δεν σηκώνω καμιά αντίρρηση γιατί ξέρετε ποιός είμαι εγώ?

Πηγή ➤ ΘΕΙΑ ΕΥΤΕΡΠΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου