Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! 14 Εκατ. Ιάπωνες Δεν Θέλουν Αύξηση Του Μισθού Τους! Δείτε Για Ποιον Λόγο

beteranizhta.blogspot.gr


ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι
Στη διάρκεια των τελευταίων 10 ετών, οι 14 εκατομμύρια εργαζόμενοι μερικής απασχόλησηςστην Ιαπωνία έχουν μειώσει το ωράριο εργασίας τους κατά 6% και σήμερα δουλεύουν 4,5 ώρες την ημέρα. Ο λόγος; Οι προσπάθειες της κυβέρνησης να αυξήσει τους μισθούς!

Περισσότερο από το 75% των εργαζόμενων μερικής απασχόλησης είναι γυναίκες, ενώ οι παντρεμένοι που εργάζονται με μειωμένο ωράριο δικαιούνται φορολογικές ελαφρύνσεις, κοινωνικές και συνταξιοδοτικές παροχές αν το ετήσιο εισόδημά τους είναι κάτω από ένα ορισμένο όριο. Όταν η αύξηση αποδοχών σπρώχνει τους ανθρώπους αυτούς πάνω από το όριο, αντιδρούν άμεσα μειώνοντας τις ώρες εργασίας τους.
Με το μέτρο που είναι γνωστό ως το «τείχος των 1,03 εκατ. γιεν», ένα ζευγάρι χάνει το δικαίωμα σε φορολογικές ελαφρύνσεις αν το ετήσιο εισόδημα του χαμηλότερα αμειβόμενου συζύγου ξεπεράσει το ποσό των 8.621 ευρώ. Το ίδιο ποσό περίπου είναι και το όριο για τα οικογενειακά μπόνους που πληρώνουν πολλές εταιρείες στην Ιαπωνία. Γεγονός που σημαίνει ότι αν ο ένας σύζυγος κερδίσει 1,04 εκατ. γιεν σε ένα χρόνο, το ζευγάρι όχι μόνο θα χάσει χιλιάδες ευρώ σε φοροαπαλλαγές, αλλά θα δει και το συνολικό του εισόδημα να μειώνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου