Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Όταν διεκδικείς τα … παϊδάκια !!!



ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοι ➤ Διαβάζοντας αυτή την περιγραφή του  Tasos Sideridis από μια ταβέρνα ένα Σαββατόβραδο …  αμέσως χαμογελάς πρώτον για το τρόπο που χειρίστηκε την κατάσταση και δεύτερον γιατί σου έχει συμβεί πολλές φορές και εσένα αλλά δεν τόλμησες να το κάνεις θέμα …
Μας άρεσε πολύ  ! Διαβάστε το και θα δείτε …
Τα παϊδάκια…
Είμαι σε ταβέρνα και στην παραγγελία που έχω δώσει υπάρχουν και ένα κιλό παϊδάκια.
Τα παϊδάκια έρχονται αλλά εμένα δεν μου γεμίζουν το μάτι για ένα κιλό.
Φωνάζω το γκαρσόνι στο τραπέζι και ακολουθεί ο εξής διάλογος.
-Φίλε ένα κιλό παιδάκια είπαμε όχι μισό…
-Ένα κιλό σας έφερα.
-Μοιάζουν αυτά για ένα κιλό τον ρωτάω…
-Βεβαίως ένα κιλό είναι μου απαντά και συνεχίζει… Αν θέλετε να τα ζυγίσουμε.
-Και βέβαια θα τα ζυγίσουμε του λέω…
Τα παίρνει και πάμε στην κουζίνα να τα ζυγίσουμε. Στο δρόμο ξεπροβάλει το αφεντικό…
Ρωτάει τι συμβαίνει και το γκαρσόνι του εξηγεί…
Το αφεντικό τα παίρνει και τα βάζει στη ζυγαριά… Η ζυγαριά δείχνει 760 γραμμάρια.
Ορίστε μου λέει ένα κιλό…
Δεν κατάλαβες του λέω… Η ζυγαριά δείχνει 760 γραμμάρια.
Ναι μου απαντά, δείχνει 760 γραμμάρια αλλά τώρα είναι ψημένα και έχασαν σε βάρος…
Μάλιστα το ύφος του δείχνει ικανοποίηση που αισθάνεται ότι με έπεισε με την ατάκα του.
Ρε φίλε του λέω και εγώ Έλληνας είμαι, απατεώνας σαν και σένα.
Τα ψητά που πωλούνται με το κιλό, ο νόμος ορίζει ότι ζυγίζονται ψημένα…
Θέλεις να σου βάλω τώρα όλους όσους έχουν παραγγείλει παιδάκια να σηκωθούν να τα ζυγίζουν…?
Καλά μου απαντά τα δικά σου τα κερνάει το μαγαζί…
Για αυτό σας λέω… κανένας δεν έχασε όταν ξέρει να διεκδικεί τα δικαιώματά του.

Πηγή ➤ sfedona.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου