Τρίτη 11 Ιουνίου 2024

Ζάππειο: Ζήτησε βοήθεια από πλήρωμα της “Ζ” για γάτα που είχε εγκλωβιστεί στη ρόδα του εν κινήσει οχήματός του



ΟΜΑΔΑ ΖΗΤΑ βετεράνοιΟ οδηγός του οχήματος, ενημερώθηκε εκ κινήσει από όμορα κινούμενο έτερο οδηγό, ότι στη ρόδα του οχήματός του … μεταφέρει μια γάτα και ζήτησε τη συνδρομή πληρώματος της “Ζ”


Η γάτα εγκλωβίστηκε στη μηχανή του οχήματος χωρίς ο οδηγός του να το έχει αντιληφθεί, όταν διερχόμενος τον ενημέρωσε, ακινητοποίησε το αυτοκίνητό του και ζήτησε συνδρομή από πλήρωμα της “Ζ”.

Παραθέτει σε ανάρτησή τού ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, «Ευγνωμοσύνη και ένα μεγάλο μπράβο στους άνδρες της «Ομάδας Ζ» Δημήτρη-Γιώργο-Βασίλη και στον Αλεξ οδηγό ενός τουριστικού οχήματος για την βοήθεια που μου πρόσφεραν προκειμένου να σώσουμε ένα χαριτωμένο γατάκι από σίγουρο θάνατο. Σήμερα το πρωί πήρα το αυτοκίνητο μου προκείμενου να πάω σε μια προσωπική μου δουλειά«… 


»… Κατα την διάρκεια της πορείας μου στο ύψος του Ζαππείου ένας οδηγός διπλανού οχήματος, που ευτυχώς είχε ανοικτό το παράθυρο του, σοκαρισμένος, μου ζήτησε να κατεβάσω το παράθυρο να μου μιλήσει, αφού το έκανα άκουσα αμέσως το γατί να νιαουρίζει τρομαγμένο και ο οδηγός να μου λέει ταυτόχρονα -Έχεις ένα γατί στην ρόδα σου θα σκοτωθεί… Αφού προχώρησα λίγο, σταμάτησα μπροστά από αυτά τα τρία καταπληκτικά παιδιά της «Ομάδας Ζ» ζητώντας τους βοήθεια… Χωρίς σκέψη και αφού άκουσαν το γατί να νιαουρίζει, κατέβηκαν από τις μοτοσυκλέτες τους και έπιασαν κυριολεκτικά δουλειά οπως μαρτυρούν οι φωτο και το βίντεο. Ευτυχώς το γατάκι μετά από μεγάλη περιπέτεια και αρκετό χρόνο, καθως ήταν φοβισμένο και άλλαζε τις ροδες του αυτοκινήτου λες και ήταν καναπές σπιτιού, έφυγε προς την μεριά του Ζαππείου να ζήσει ευτυχισμένο και ελεύθερο και εμείς πιο ήρεμοι… Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σας, πάντα υγιείς και δυνατοί να μας προστατεύετε και να μας βοηθάτε!» παραθέτει για την εμπειρία του.


Πηγή ➤https://www.nantiareport.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου